Saturday, January 2, 2010

already or suddenly gone

haish, ingatkan hari pertama untuk tahun baru ni bermula dengan happynya. mula mula okay jewp since jam detik pukul 12 a.m sampailah lepas solat jumaat tadi. erm? apa jadi? my pet hilang okeh! not fifi but mika. mika is my hamster for ur information, dan saya sangat sayang pada dia. cerita dia bermula begini, balik je solat jumaat macam biasa la nak feed my mika ni seperti biasanya, suddenly rasa agak pelik sebab rumah dia nampak sangat berselerak. also, terdapatnya habuk kayu dia kat luar lantai rumah saya. tak tahulah wat happen to her, yang saya tahu dia pasti takkan kembali. keberangkalian ada orang curi hanya 30% saya letakkan dan kucing makan (not fifi! percayalah!) 70%. mika, forgive me please..tak terniat pun nak biar kamu pergi dalam keadaan begini.sob3. i just hope u can came back to me sebab tuan kamu ini baru je nak bersihkan rumah tercinta kamu hari nie tapi impian tuanmu hancur berderai. once again, i didnt mean to do this to you. "forgive me".


Special for u mika by me.;(

bila ianya pergi,
hati cuba meredhai,

bila di depan mata,

senyuman sentiasa menyinar
indahnya tiada terkata,
bila kehadiranmu tiada,
hati ini terluka,
airmata membasahi,
ku merindukanmu,
duhai mika,
takkan luput diingatanku,
selamanya..
bayanganmu.


p;s: i may look crazy, but u guys should know that i love mika much3.







4 comments:

:) BeLL pOweRz (: said...

oi..hilang????????

fiq mafiq said...

ya!!.sob3.

Hans said...

ilang???
sory baru tau...
sad 2 ^^

fiq mafiq said...

tue la..
sape srh tak ikt blog aku.:D