Saturday, February 6, 2010

ceritera hati saya


adoiii..sedih betul la, nak salahkan diri sendiri pun takleh tapi nak salahkan ugak. nie semua sebab upu.isk. tarikh permohonon da tutup tapi saya tak isi dan tak sempat isi. jangan tanya mengapa dan kenapa saya tak isi borang tue sebab jawapannya takde (actually ada) tapi tak terkata.

dan sebab masalah ini la hati ni dah berbelah bagi. nak sambung belajar mana eh? takkan kuis lagi? duhhh..mahal lor, takkan nak wat pinjaman lagi. hidup bayar hutang jela jawabnya.-__-" btw, dalam kesempatan yang ada ni, nak tanya korang sket leh tak? upu untuk lepasan diploma akan bukak fasa 2 pulak ke? dengar cite memang takde, tapi hati ni masih menaruh harapan sangat2 ni agar ada fasa 2.

okay lor..tutup cite pasal upu nie, buat makin sedih je.isk3. bukak cite pasal kena saman lak, rasanya kalau tak kena saman hari tue memang tak taw lesen da luput. bukan baru luput tapi since tahun lepas lagi, around bulan 4 kot.haih. tak alert langsung saya nie. anyway saya dah pun renew lesen saya. takyah pakai "P" dah! eh, itu pun nak kecoh kan? takde maknyanya.heh. agak2 la kan, saman kalo lesen da luput nie bape eh? sape taw leh la tlg jawabkan. nak bayarkan pun leh.;D

*gambar sekadar hiasan

time kena saman tue ada kejadian kelakar kot, abg polis tue mintak ic kawan saya srng nie tapi dia bagi lesen, memang kena "sengal" free2 je ngn abg polis tue.hoho. takpe la bang, dapat saman saya leh la happy2 eh? cuba tak dapat? takdenya nak gurau senda kan kan kan?. joke3.:) baeklah, sampai sini jela kot cerita yang dapat saya kongsikan. walaupun isinya kurang tapi maknaya sungguh mendalam kan?.eheh. tata!



4 comments:

Zamir Zaman said...

takde maknya????ko nk tw bpe,hrge dye same mcm kite kne saman nek motor ari 2...wakaka..

fiq mafiq said...

eh yeke?.hoho.

mahal gak lor.-___-"

masturah mj said...

tak pe...nnti try bln 12..ni...fatin pun tgh tnggu....lau de rezeli pergi je..

fatinmmj

fiq mafiq said...

yupp..:)