Tuesday, April 13, 2010

be fair okay ?



kringgg ! krinnng ! krinnng ! hello assalamualaikum , siapakah di talian ? waalaikumusalam . saya nie jiran sebelah . haaa nape nape ? nie nak ckp sket , bising la ! huh ? bising ? sape yg wat bising ? pekerja rumah sebelah laaaaaaa..mengetuk ngetuk waktu cmnie . aduhh , nama pun renovation rumah , standard la mengetuk ngetuk pakcik oiii..takan mengait lak .LOL.


haaa actually nie la yang terjadi kebelakangan nie kat umah famili saya yang sedang wat renovation umah since bln 2 kowt . satu hari tue dia call my dad dekat 4 kali just because bising . sampai last call tue dia mntk my dad no kontraktor yang uruskan renovation umah kami nie . aduhhhh..pakcik , kalau tak nak bising2 why not just beli satu tanah and build 1 bungalow then duduk kat bungalow tue . saya plak yg emo .huhu.


kesimpulan dia cmnie la , nie semua sbb takde sikap bertolak ansur dan smgt kejiranan , pakcik tak ingt ke dlu pakcik wat gak renovation umah , saya ngh tido pagi2 da bunyi krengggggg ! mmg sakit ati pakicik , tapi sabar jela kan . just let it be fair kan ? both of us rasa kebisingan yang sgt annoying nie .hee.

p.s ; lagi sebulan je pakcik , tahan okay ? :)

3 comments:

PaiN said...

u faggot... dun b so selfish.. hahaha.. gurau je... kte kat umah sewa ari tu pun gg... tp xder pun nk call org sebelah.. cume terajang dinding je.. hahaha.. tu baru 1 hari... kalo yg berhari2? =.="

fiq mafiq said...

haha..
taw pun ,
aku ingt kat umah sewa ,
tyme tue tak tido malam..
nak tido pagi2 da stat ketuk2 .

PaiN said...

itu baru la ade life....