Monday, April 5, 2010

permata baru saya . :)

seringkali hidup kesunyian tanpa teman bukan ? seringkali datangnya sakit kerana penyakit bukan ? dan seringkali bahagia kerana dia . isnt it ? :)

eh , kenapa u nie over sgt fiq ? cakap cam bese sudah la..eh ! ada aku kisah ?.haha. joke jew okay ? actually saya rasa kehidupan saya semakin sgt bermakna sejak permata2 saya hadir dalam hidup saya nie . siapa ? jap lagi saya bagitau lor..even skng nie sgt sibuk ngn prac , tapi tiap mnggu saya snggup blk sbb nak ketemu mereka . kalo boleh hari2 je nak jumpa , belai and mcm2 lagi la .hoho.

why not we just straight to the point kan ? proudly present my new family.


nie la family baru saya . sorry sbb publish pic berserta cage drg yang agk kotor . hoho. sbb umah ngh wat renovation rite now and saya tak berkesempatan nak jaga drng sgt . lagipun saya jauh . so saya amanahkan ada srng brader warga indonesia nie tlg tgkkan . dia sgt pandai jaga anak2 saya nie . :)

p.s ; utk fifi (ibu mereka) i is still syg u la . :)

2 comments:

Anonymous said...

simba??? kalau aku, aku bg yg oren mufasa, yg hitam scar. hahahaha

fiq mafiq said...

tak best ar nama tue..