Sunday, March 7, 2010

Im done + headache

yes ! im finish here . that was my heart screaming when i've successfully finish my last paper . 3 years i was here . macam sekejap je rasa . even exam dah abes , saya tak dapat pun nak goyang2 kaki kat rumah macam yang saya idamkan sebab isnin nie dah pun kena start practical . bagi saya , pada masa ini la saya harus menyesuaikan dan melatih diri saya untuk bergaul dan belajar bekerjasama dengan orang ramai agar bila masuk waktu bekerja nanti saya tidak kekok . satu cabaran yang besar bukan ? tapi saya tidak boleh putus asa dan saya harus kuat untuk menempuhinya . :)


this my first story untuk saya sharekan pada post kali ini . actually saya ada second story nie . cerita dia macam nie , hurmm..can i ask u guys something ? saya dah pening kepala dah nak masuk seminggu . jumpa doctor ? sudah..tapi still tak okay until today . mula2 lepas jumpa doctor tue makan la ubat dia tue. effectnya ada la ugak tapi lama2 cam da takde function lak ubat nie . doctor kata okay jewp saya nie . sihat . should i see the doctor again ?

headache !

bukan apa , saya takut ada disease yang tidak diketahui statusnya terperap dalam badan saya nie jew . kang dah lambat jumpa bahaya lak . ish , pening la memikirkannya . tapi saya yakin . saya seorang yang sihat walaupun saya tak la gemuk . kategori kurus2 gitu .heh. eh , its already late and i should to sleep . hope u guys enjoy la apa yang saya ceritakan nie . Assalamualaikum . :)

4 comments:

Fairuz Liyana Azman said...

wow..
mafique dh keje..
dh boleh belanje kitorg mcd
especially ain,afif,mundzir,bukh n aku...

fiq mafiq said...

keje la sgt . -_-"

blnja korang ?
blh jew..
korang belanja aku dulu . :D

Fairuz Liyana Azman said...

keje la tu..
dhnme pon practical.
mne de practical dok diam je..
erm,,,kitorg belanja boleh je...
ko sebut je nk mkn kt mne....
order la bpe banyak...





tpi,,,ko la yg bayar n kuarkn duit...



baek punya

fiq mafiq said...

errr..